آفتاب

جزئیات جدید از ماجرای خواستگار گروگانگیر مشهدی/ ارتباط خیابانی بین زن جوان و متهم

جزئیات جدید از ماجرای خواستگار گروگانگیر مشهدی/ ارتباط خیابانی بین زن جوان و متهم

اگرچه با دخالت پلیس، متهم که اقدام به خودزنی کرده بود، دستگیر شده است اما همه شواهد از یک ارتباط خیابانی بین زن جوان و متهم حکایت دارد.

در حالی که پلیس روز گذشته از ماجرای گروگانگیری مسلحانه 6 نفر در مشهد خبر داد و عنوان کرد که در این حادثه فردی، زن جوان، 2 کودک و افراد دیگری را به طور مسلحانه به گروگان گرفته بود که در نهایت با شلیک گلوله، زن جوان و خودش را مجروح کرد بنا به خبر پلیس، گروگان گیر با پاشیدن بنزین در اطراف محل گروگانگیری تهدید به آتش زدن منزل کرده است بنابر این خبر عملیات مذکور از ساعت 21 دوشنبه آغازشد و تا ساعت 5 بامداد روز بعد ادامه یافت اما  یک مقام آگاه قضایی احتمال ماجرای آدم ربایی را با توجه به بررسی های مقدماتی رد کرد و گفت: اگرچه با دخالت پلیس، متهم که اقدام به خودزنی کرده بود، دستگیر شده است اما همه شواهد از یک ارتباط خیابانی بین زن جوان و متهم حکایت دارد.

به گزارش خراسان وی گفت: تحقیقات مقدماتی بیانگر روابط پنهانی بین یک زن و مرد است که از مدت ها قبل با یکدیگر آشنا شده بودند اما پس از حضور زن جوان در منزل متهم، وی در حالی که سلاحی در دست داشت با شلیک گلوله از خروج او جلوگیری می کند.

وی تاکید کرد: همه افرادی که در این ماجرا توسط پلیس دستگیر شده بودند به جز متهمی که در مرکز درمانی بستری است آزاد شده اند.

اخبار مرتبط: 



گروگانگیری عاشقانه در مشهد





گروگانگیری اشتباهی قاچاقچیان





کد N1676675

وبگردی